Zvýšenie výkonnosti marketingu a predaja
- Návrh organizácie marketingu a predaja vrátane návrhu marketingovej a distribučnej stratégie.
- Implementácia postupov pri vývoji nových a sledovaní výkonnosti už existujúcich produktov a služieb s využitím metodológie "Stage Gate".
- Assessment efektivity marketingovej komunikácie a reklamy.
V rámci zvýšenia výkonnosti našich klientov analyzujeme možnosti zefektívnenia marketingových aktivít. V tomto kontexte implementujeme dohodnutú organizáciu marketingových aktivít so zreteľom na základné funkcie marketingu, medzi ktoré patrí prieskum trhu, definovanie potenciálu trhu a segmentácia, analýza konkurencie, plánovanie, návrh/úprava produktov a služieb spoločnosti, cenotvorba, profitabilita a nákladovosť produktov a služieb, návrh a efektivita komunikačných aktivít.
Pri definovaní postupov pre uvádzanie nových produktov a služieb vychádzame z osvedčenej metodológie "Stage Gate". Uplatnenie navrhovaného postupu podporuje selekciu inovatívnych myšlienok pre rozvoj obchodných aktivít spoločnosti, pričom zabezpečuje kontrolovaný priebeh prípravy produktov a služieb od plánovania profitability a objemu predaja až po projektový manažment ich implementácie. Dôležitým faktorom sa stáva zhodnotenie úspešnosti produktu po niekoľkých mesiacoch predaja v trhovom prostredí.
Na základe uplatnenia marketingových nástrojov spoločne s klientom pripravíme distribučnú stratégiu, vrátane návrhu stanovenia plánov predaja a odmeňovacích schém pre jednotlivé distribučné kanály. Podieľame sa na návrhu a implementácii motivačných schém pre predajcov a podporných techník pre zvýšenie úspešnosti obchodných prípadov. Snažíme sa zhodnotiť možnosti realizácie produktu na trhu podľa špecifických charakteristík druhu podnikania klienta, analýzy konkurencie a benchmarkingu i miery nasýtenosti trhu.
Medzi typické projekty, ktoré sme realizovali v rámci zefektívnenia marketingu a predaja patria:
- Návrh a implementácia postupu prípravy a uvádzania nových produktov a služieb v spoločnosti EuroTel Bratislava, a.s. .
- Audit procesov predaja kľúčovým zákazníkom a návrh zmien v spoločnosti EuroTel Bratislava, a.s. s výrazným zvýšením výkonnosti.
- Návrh marketingovej stratégie a optimalizácia priameho distribučného kanálu v poprednej investičnej spoločnosti.